P-EE Stymulator edukacji i zatrudnienia: odpowiedź na nowe wyzwania i możliwości
Projekt P-EE ma przyczynić się do wzmocnienia synergii edukacji i rynku pracy poprzez rozwój innowacyjnych programów w dziedzinie kształcenia dorosłych, którego celem jest wzmocnienie organizacji partnerskich.
Projekt przyczyni się do rozwoju i rozszerzania kompetencji nauczycieli w zakresie edukacji dorosłych, ze szczególnym uwzględnieniem pracy z migrantami, azylantami i Romami oraz poprawy i rozbudowy możliwości wysokiej jakości kształcenia dostosowanego do indywidualnych użytkowników poprzez innowacyjne formy edukacji w celu zapewnienia większego rozpowszechniania edukacji i zatrudnienia, a także monitorowanie i zapewnienie zgodności z rynkiem pracy.
Projekt przyczyni się do zwiększenia dostępu i udziału oraz wzmocnienia i zabezpieczenia (formalnego/nieformalnego) kształcenia i szkolenia grup docelowych zgodnie z potrzebami rynku pracy. Wpłynie na zwiększenie kompetencji nauczycieli i osób uczestniczących w kształceniu dorosłych do pracy z grupami docelowymi w kwestiach uspołecznienia, integracji i zatrudnienia oraz wykorzystania ICT w nauczaniu.
Projekt przyczyni się do zmniejszenia różnic w efektach uczenia się w grupie docelowej oraz do wzmocnienia jakości nauczania dostosowanego do uczestników.
Projekt przyczyni się do rozwoju i rozszerzania kompetencji nauczycieli w zakresie edukacji dorosłych, ze szczególnym uwzględnieniem pracy z migrantami, azylantami i Romami oraz poprawy i rozbudowy możliwości wysokiej jakości kształcenia dostosowanego do indywidualnych użytkowników poprzez innowacyjne formy edukacji w celu zapewnienia większego rozpowszechniania edukacji i zatrudnienia, a także monitorowanie i zapewnienie zgodności z rynkiem pracy.
Projekt przyczyni się do zwiększenia dostępu i udziału oraz wzmocnienia i zabezpieczenia (formalnego/nieformalnego) kształcenia i szkolenia grup docelowych zgodnie z potrzebami rynku pracy. Wpłynie na zwiększenie kompetencji nauczycieli i osób uczestniczących w kształceniu dorosłych do pracy z grupami docelowymi w kwestiach uspołecznienia, integracji i zatrudnienia oraz wykorzystania ICT w nauczaniu.
Projekt przyczyni się do zmniejszenia różnic w efektach uczenia się w grupie docelowej oraz do wzmocnienia jakości nauczania dostosowanego do uczestników.
Podstawową grupą docelową projektu są pracownicy (nauczyciele i wykładowcy) organizacji partnerskich oraz 40 partnerów z Turcji, Grecji, Rumunii, Bułgarii, Łotwy, Hiszpanii, Cypru, Szwecji, Finlandii i Słowenii, którzy wykazali zainteresowanie uczestnictwem.
Druga grupa docelowa obejmuje azylantów, migrantów i Romów, których sytuacja gospodarcza i społeczna jest podobna w większości krajów UE.
Druga grupa docelowa obejmuje azylantów, migrantów i Romów, których sytuacja gospodarcza i społeczna jest podobna w większości krajów UE.
Partnerstwo projektu:
- Open University Koprivnica (Chorwacja)
- Społeczna Akademia Nauk (Polska)
-
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek (Chorwacja)
- INFOR (Włochy)
- Slovo 21, z.s. (Czechy)
- Vilniaus "Zidinio" suaugusiuju gimnazija (Litwa)
Czas trwania projektu: 1.10.2016 - 31.03.2018
Informacji na temat projektu udziela:
Emilia Szczygielska - kierownik projektu w Społecznej Akademii Nauk (e-mail: eszczygielska@spoleczna.pl)
Projekt realizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu Erasmus+