VR4Gifted:Integracja uczenia się przez doświadczenie z wirtualną rzeczywistością w edukacji uczniów uzdolnionych.
Graficzny charakter technologii VR w połączeniu z odkrywczym podejściem, fizyczną interakcją i intuicyjnym interfejsem sprawia, że VR jest idealnym narzędziem do dostarczania informacji klasom o różnych umiejętnościach poprzez przenoszenie prawdziwych sytuacji życiowych (metod / strategii / terapii itd.) do środowiska uczenia się.
Partnerstwo projektu opracuje nowy program nauczania i wirtualne zasoby, które będą wykorzystywane w nauczaniu na uczelniach wyższych, ze szczególnym uwzględnieniem edukacji włączającej utalentowane dzieci.
Partnerzy projektu rozwiną, wdrożą i przetestują skuteczności podejścia opartego na doświadczeniu empirycznym wspieranego zasobami VR w celu promowania umiejętności nauczania uczniów szkół podstawowych uczących się w szkołach integrujących uzdolnione dzieci.
Świetni nauczyciele to profesjonaliści, którzy są doskonale przygotowani, aby umożliwić studentom osiągnięcie większego sukcesu. Chociaż ważne jest, aby zaspokoić potrzeby dzieci, które pozostają w tyle, niezwykle ważne jest również wspieranie dzieci uzdolnionych, aby osiągnęły swój pełny potencjał, a także rozwijały się jako osoby, które mają zdrowe relacje z innymi . Jak wiadomo, utalentowane dzieci są objęte edukacją specjalną ze względu na ich cechy wyróżniające w porównaniu do ich rówieśników.
Czas trwania:
01/09/2018 -31/08/2020
Niniejszy projekt jest finansowany przy wsparciu Komisji Europejskiej.
Dokument ten wyraża jedynie opinie jego autora, Komisja nie ponosi odpowiedzialności z tytułu jakiegokolwiek wykorzystania zawartych w nim informacji.